>
disease

כאבי בטן לאחר מתן אנטיביוטיקה

מהי הסיבה להופעת כאבי בטן לאחר מתן אנטיביוטיקה?

אופן השימוש:

מומלץ להגיע לקליניקת טבעוני לאבחון, התייעצות וטיפול טבעי כולל תזונה.
אופן השימוש באופן כללי:  קלטיב 1-2 כמוסות, 3 פעמים ביום, 15-30 דקות לפני הארוחה.
למידע נוסף ולהדרכה צרו קשר  03-5399000

 

כאבי בטן לאחר מתן אנטיביוטיקה – הם תופעה נפוצה. לאנטיביוטיקה השפעה על פעילות המעיים וכמו שהיא הורגת את החיידקים הרעים בגוף וכך מטפלת בבעיה אשר לשמה היא נלקחת, היא גם מחסלת את החיידקים הטובים כמו אלה היושבים במעיים, ועל כן נגרמים גזים, נפיחות בבטן, כאבי בטן כמו גם שלשול לאחר מתן אנטיביוטיקה.

על מנת לנסות להפחית את השפעת האנטיביוטיקה על מערכת העיכול, מומלץ לציית להוראות – באם רצוי ליטול על בטן ריקה או בזמן ארוחה, כתלות בסוג האנטיביוטיקה. כדי לטפל בכאבי הבטן הנגרמים מאנטיביוטיקה מומלץ לקחת פרוביוטיקה או להוסיף למזון חיידקים פרוביוטיים לאיזון פלורת המעיים, הנמצאים במזונות כמו יוגורט פרוביוטי. יש להגביל את הצריכה לגביע או שניים ביום ולהיצמד ליוגורט טבעי ללא טעמים או סוכרים כמו יוגורט יווני.

*אם כאב הבטן חמור או מתמשך יש לדווח לרופא המטפל לשקילת המשך טיפול.

לקריאה נוספת: כאבי בטן, נפיחות בבטן, גזים בבטן, שלשול

שאלות נוספות בנושא: כאבי בטן לאחר מתן אנטיביוטיקה