>
disease

כאבי בטן ונפיחות אחרי האוכל

איך להקל על כאבי בטן ונפיחות אחרי האוכל?

אופן השימוש:

מומלץ להגיע לקליניקת טבעוני לאבחון, התייעצות וטיפול טבעי כולל תזונה.
אופן השימוש באופן כללי:  קלטיב 1-2 כמוסות, 3 פעמים ביום, 15-30 דקות לפני הארוחה.
למידע נוסף ולהדרכה צרו קשר  03-5399000

 

כאבי בטן ונפיחות אחרי האוכל – כדי להקל על  כאבי בטן ונפיחות אחרי האוכל מומלץ לשתות חליטת צמחי מרפא כמו ג'ינג'ר, קמומיל, קינמון, שורש שן ארי, נענע או זרעי שומר המשפרים פירוק וספיגה של המזון, מסייעים להפחתת גזים ומחזקים את מערכת העיכול ומקלים מאוד לאחר ארוחה כבדה, וכך גם מיצים טבעיים טריים ואורגניים מתרד ומלפפון או אננס המורידים נפיחות בבטן.

בנוסף, ניתן להניח כרית חימום או בקבוק חם על האזור הכואב, לנוח, להתמקד בנשימה במקום בכאב וליטול תוספי תזונה טבעיים או משככי כאבים (פחות מומלץ כי מטפל בסימפטום ולא בבעיה).

לקריאה נוספת: כאבי בטן, נפיחות בבטן, גזים בבטן

שאלות נוספות בנושא: כאבי בטן ונפיחות אחרי האוכל